Jednym z najważniejszych słów jeśli chodzi o projekty Erasmus+ jest rozpowszechnianie. Chodzi oczywiście o dzielenie się pomysłami, dobrymi praktykami, a także rezultatami wypracowanymi w trakcie realizacji danego projektu. Takie właśnie szerzenie i propagowanie rozpatrywać można w kilku "wymiarach" - tym najbliższym i lokalnym, jak również takim troche dalszym, o zasięgu środowiska zawodowego, województwa, czy też kraju. W Niepublicznej Szkole Podstawowej Aurus wszyscy nauczyciele, którzy mieli zaszczyt wziąć udział w mobilności nauczycielskiej, po swoim powrocie opowiadają o tym, czego się nauczyli, co zobaczyli, a także co podczas wyjazdów przeżyli.
Podczas tegorocznych sierpniowych rad pedagogicznych swoją relację z wyjazdu do Ratyzbony (Niemcy) przedstawiła germanistka Arletta Kosek. Opowiedziała nam o swoich wrażeniach z kursu metodycznego pt. "Auffrischungskurs für Deutschlehrer: Methoden und Sprache”, jak również w barwny sposób opowiedziała o urokach (i to nie tylko kulinarnych!) Bawarii.
Więcej informacji o mobilności nauczycielskiej Arletty przeczytać można na niniejszym blogu we wpisie zatytułowanym "Mein Regensburg".
Z kolei Alicja Panasiewicz, anglistka, która przebywała na mobilności nauczycielskiej w Brighton (Anglia) opowiedziała radzie pedagogicznej o kursie pt. "Content and Language Integrated Learning", a także o walorach przyrodniczych oraz kulturowych Wielkiej Brytanii. Dowiedzieliśmy się więc co to jest CLIL, reader's theatre, a także, dzięki pięknym zdjęciom, przenieśliśmy się na klimatyczne molo w Brighton oraz majestatyczne Klify Siedmiu Sióstr.
O wyjeździe Alicji do Brighton przeczytać można więcej na niniejszym blogu we wpisie pt. "Alice in Brighton-land".
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Napisz do nas! :-)
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.